Witamy w Serwisie Obsługi Technicznej firmy GP Soft

Ponieważ jednym z głównych naszych celi jest maksymalne Państwa zadowolenie z usług oraz obsługi, staramy się aby reakcja naszych specjalistów na Wasze zgłoszenia była natychmiastowa. Aby jeszcze bardziej usprawnić i tym samym przyśpieszyć obsługę Państwa zgłoszeń, prosimy o możliwie jak najbardziej dokładne opisywanie zgłoszeń wraz załączaniem przykładów (np. zrzuty ekranu, treści komunikatów).
Po zarejestrowaniu przez nasz system nowego zgłoszenia, zostaje wygenerowany dla Państwa unikatowy identyfikator zgłoszenia (tzw. ticket). Posługując się nim można w łatwy sposób wyszukać dane zgłoszenia, sprawdzić jego status, treść odpowiedzi oraz prowadzić korespondencję z naszymi specjalistami.
Numer telefonu obsługi technicznej: (+48) 730 057 745
numer czynny: pn.-pt. 8-16

Dodaj nowe zgłoszenie


Należy wpisać możliwie jak najwięcej szczegółów odnośnie zgłoszenia. Aby zaktualizować wcześniej dodane zgłoszenie, prosimy o zalogowanie się.

Sprawdź status zgłoszenia


Nasz system przechowuje wszystkie twoje dotychczasowe zgłoszenia.

Przed zarejestrowaniem nowego zgłoszenia, upewnij sięczy odpowiedź nie znajduje się w Bazie wiedzy oraz FAQ

Proszę czekać!

Proszę czekać... to zajmie tylko sekundę!